On Time


Jeg synes dette var en utrolig interessant og vel regissert kort-film. Se selv, tenk, og les kommentaren min etter du har sett den.

One thought on “On Time

  1. Jeg synes den ser ut til å handle om hvordan markedskreftene og teknologi selger seg inn i folks liv, og fremstår som “reddende engler”. For meg gir det også refleksjoner til hvordan konsumermentaliteten påvirker menneskelige relasjoner. Hva synes du?

    I nødens stund kommer Frank med sine ord som gir nytt håp(det kunne gått bedre hadde du bare hatt det jeg vil tilby deg) og utfordrer til å øyeblikkelig gripe sjansen: “Every moment is a chance to get ahead”, “go on”, “case the moment” og Arthur har er blitt avhengig av det fantastiske produkt, som også viser seg å ha en bakside.

    Hørte nettopp følgende kommenatar av Rick Mckinley som forsøkte å lage kontrast mellom evangelium og konsumerkultur: “Jesus did not give iPod for everybody to save the world, he gave himself, his own son.”

Leave a Reply

